مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

سرفصل دروس ارشد مکاترونیک

نام درس و


نوع درس :


الکترونیک2


کمبود


مدارهای منطقی


کمبود


سیستم های کنترل خطی


اختیاری


استاتیک و مقاومت مصالح


کمبود


دینامیک


کمبود


مکاترونیک 1


عمومی


مکاترونیک 2


عمومی


ریاضی مهندسی پیشرفته


عمومی


رباتیک پیشرفته


تخصصی


کنترل خودکارپیشرفته


تخصصی


شناسائی سیستم ها


تخصصی


برنامه ریزی وکنترل تولیدوکیفیت


تخصصی


حساسه هاوکالیبراسیون ربات


تخصصی


شبکه های عصبی


تخصصی


شبیه سازی دربیومکاترونیک


تخصصی


هوش مصنوعی وسیستمهای خبره


تخصصی


مدیریت کیفیت وعملیات


تخصصی


مدیریت تجاری وبازرگانی


تخصصی


اتوماسیون صنعتی


تخصصی


کنترل محرکه های الکتریکی


اختیاری


روش اجزائ محدود


اختیاری


تئوری وتکنولوژی ساخت نیمه هادی


اختیاری


اتوماسیون درتولید


اختیاری


تکنولوژی موادنوین مرکب چندلایه


اختیاری


سیستم های بلادرنگ


اختیاری


شبیه سازی رایانه ای


اختیاری


هیدرولیک ونیوماتیک پیشرفته


اختیاری


بهینه سازی درطراحی وتولید


اختیاری


مبانی ماشین


اختیاری


هوش مصنوعی توزیع شده


اختیاری


سمینار


پایان نامه1


پایان نامه2


مباحث منتخب در طراحی کاربردی


اختیاری


ریاضی مهندسی


کمبود


مدار های الکتریکی1


کمبود


تجزیه تحلیل سیستمها


کمبود


پردازش سیگنالهای دیجیتال ( DSP )


اختیاری


دینامیک


کمبود


سیستم های کنترل خطی


کمبود


هوش مصنوعی (مباحث ویژه در الک


اختیاری


مباحث ویژه درالکترونیک 1


اختیاری



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://ghorub60.blogfa.com

می بینم که فعال شدی و مطلب می ذاری
قالب عوض می کنی
شهمیرزاد می ری ...
موفق باشی

خودم یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ

سرفصل ها تو سایت سازمان سنجش هست.برین از اونجا pdf شو بردارین.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

اینم لینکش:
http://motaleat.sanjesh.org/sarfasl/makefile1.php?id=931

م. محمدی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
من دارم کارشناسی رشته ریاضی می خونم. ولی دوست ندارم تو این رشته کار کنم. خیلی دوست دارم در رشته مکاترونیک برای کارشناسی ارشد ادامه تحصیل بدم. لطفا یک سری منابع ترجیحا کتاب با اسم نویسنده و انتشارات که تو بازار زیاد پیدا میشه به من معرفی کنید. اگه براتون امکان داره یه نسخه هم به من میل کنید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد