مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

رشته و دانشگاه کارشناسی دانشحویان ارشد مکاترونیک ورودی ۸۵

۱- کامپیوترسخت افزار-علم و صنعت تهران

۲- برق الکترونیک-دانشگاه تبریز

۳- کامپیوتر نرم افزار-آزاد میبد

۴- ریاضی-تربیت معلم سبزوار

۵- مکانیک طراحی حامدات-آزاد خمینی شهر

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://ghorub60.blogfa.com

چرا حالا خودت رو آخر گذاشتی !؟

تواضع ز گردن فرازان نکوست

ا.بادامه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

ممنون از این همه زحمتتون
من فارغ التحصیل سخت افزار از خیام مشهد (غیرانتفائی) هستم
به نظرتون اگه رو این رشته از نظر وقت سرمایه گذاری کنم احتمال قبولیم هست یا نه ؟؟؟
یعنی شاید فارغ التحصیلان کارشناسی مکاترونیک اون قدری باشن که ظرفیت به ما ها نرسه
منو راهنمایی کنید
منتظر ژاسختون در ایمیلم هستم

ramin یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.ram1800.blogfa.com

سلام..
من برای ارشد رشته مکاترونیک رو انتخاب کردم ولی نمیدونم چه منابعی برای آزمون از بقیه بهتره و اینکه تراز دانشگاهها به چه صورتیه.. در ضمن کارشناسی ساخت و تولید گرفتم..

لطفا من رو راهنمایی کنید..
با تشکر از وبلاگ مفید شما..

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد