مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک و بازارکار

من که تا حالا نه داخل روزنامه ونه اینترنت ونه هیچ جای دیگه ندیدم. اگهی در مورد استخدام مهندس مکاترونیک  زده باشه!!!

ولی از یک منبع موثق شنیدم که یک شرکت آلمانی در تهران به تعدادی مهندس مکاترونیک برای اعزام به آلمان جهت گذراندن یک دوره تخصصی نیاز دارد.کارت پایان خدمت الزامی می باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
س شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://iranianmoney.blogsky.com

سلام دوست عزیز ...
وبلاگ جالبی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی وبلاگ منو با عنوان ....
کسب درامد تضمینی.سایت های معتبرایرانی.پرداخت بانک های ایرانی.افزایش بازدید
لینک کن و به من اطلاع بده تا اگه مایل بودب لینکت کنم
در ضمن اگه اهل وب و اینترنتی پیشنهاد می کنم به این وبلاگ سری بزنی http://www.1shop3-birjand.blogsky.com

ماهان پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام
من امسالا کنکور ارشد مکاترونیک داده ام و جواب ها آمده است .اگر لطف کنید می خواستم یک مشورتی باشما انجام بدهم . چون رتبه ام طوری است که از بین روزانه ی سمنان و تبریز و یا شبانه ی شریف . خواجه نصیر هر کدام را بخواهم قبولم .می خواستم راجع به شرایط دانشگاه سمنان از لحاظ درسی و خوابگاهی و در صورت بدی خوابگاه از لحاظ قیمت زندگی شامل ایاب ذهاب و کرایه خانه و خورد و خوراک بررسی کنم تا ببینم در اخر روزانه ی شهرستان بهتر است یا شبانه ی تهران. در ضمن من لیسانسم هم مهندسی کامژیوتر سخت افزار است.
با تشکر

مسعود سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام اقا محسن.من یک دوره مکاترونیک در اتریش گزرونده ام وخودم هم سکن اینجا هستم.یک سری سوالات راجع به رشته مکاترونیک و وضیت شغلی این رشته در ایران داشتم.چون خیال برگشتن به ایران را دارم.اگر لطف کنی و یک سری اطلاعات برم بفرستی ممنونت میشم.و راجع به ان اون شرکت المانی هم که نوشته بودی هم یک سری اطلاعات می خواستم.مرسی

سایه جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ق.ظ http://aftabir.tk

سلام اقا محسن خوبی؟من داداشم تو کارشناسی ارشد و دوستم هم تو مقطع کارشناسی دارن مکاترونیک میخونن در مورد اون شرکت المانی هر اطلاعاتی داشتی از طریق سایتم یا ایمیلم بهم خبر بدی ممنون میشم

حسین دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://gold-soft.blogfa.com

به به داداش خودم بابا کجایی تو
کم پییدایی
ما شاگردی شمار و می کنیم
چه خبر خوبی تو عزیز
دلمون برات تنگ شد
تکی اس ام اسی
خلاصه خیلی چاکریم امری داشتی در خدمتم
ای لاو. یو
زراستی ای پی منو نگیری
بلاگ اسکای ای پی ست می کنه
دوستت دارم چه بخوای چه نخوای
بای داداش

محمد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

لطفا در مورد بازار کارش یه مقداری بیشتر مطلب تو سایت بزارید

عزیز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام
من کارشناسی ارشد مکاترونیک امیرکبیر هستم
میشه بگید کدوم شرکت آلمانی رو میگید؟
زیمنس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد