مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

تعطیلی وبلاگ

آقا/خانم

به جان خودم این وبلاگ تعطیله!!!

از هرچی مکاترونیک و هرچی دانشگاهه بدم میاد!!

آخه چه رشته ای هست که نه مقطع کارشناسی تایید شدش وجود داره! نه مقطع دکترا!

نه جایی شناسوندنش، نه جایی میخوان بشناسن!

نه جایی اونجور که باید قبولش داشته باشن، دارن!

فقط تو هر کوره دهی میبینی دانشگاه آزاد، پردیس، یا بقیه بنگاه های اقتصادی مقطع کارشناسی ارشدش رو آوردن و جماعت چشم و گوش بسته هم مثل مور ملخ ریختن توش!!!

آخه با چه هدفی، با چه انگیزه ای!؟

خلاصه از من شما را نصیحت! نه این رشته رو ادامه بدین، نه در موردش بیشتر تحقیق کنید! و نه مجددا به این وبلاگ سر بزنید!

این وبلاگ تعطیله

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی حالا....... دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

عغده ای .....عغده ای.......عغده ای .......عغده ای

احتمالا همونی که شما میگین درسته!
ولی!
به خودم حق میدادم عقده ای (نه عغده ای!!!) باشم!
هرچند الان به برکت همین رشته وضعیت نسبتا خوبی دارم! ولی توقع من از خودم و رشته و جامعه خیلی بیشتر از اینا بود!
این نسبی بودن باعث میشه که من با شرایط نسبتا خوب هنوز عقده ای باشم! و شما نباشید!

بهروز سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام خسته نباشی
داداش من خودم دانشجوی کارشناسی مکاترونیکم . به نظر من این طبیعت هر رشته ی نو پاست .
میدونی مشکل ما اینه که از رشته ای دانشگاهی توقع داریم با ورود به اونها اونها یه شخصیت و هویتی به ما بدن . اما غافل از اینیم که ما اومدیم که به این رشته هویت و معنا ببخشیم و بال و پرش بدیم . همه ی علوم هم که یه شبه از اول به این سطح فعلی که نرسیدن.
شما بدون توجه به حرف و نگاه و ... دیگران استعداد هاتو بارور کن و بدرخش .
یاعلی

سلام دوست من
من از سال 85 تا موقعی که این پست رو نوشتم تموم تلاشم، مشابه فرمایشات شما بود!
ولی نشد!
این پست انتقادی رو هم تو عصبانیت نوشتم!
نظرات شما کاملا درست و متین!
ولی اینجا ایران است و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد