مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

مکاترونیک

دانشگاه سمنان

با تشکر از دوست خوبم محسن که بعد از ماه ها بالاخره شروع کرد و باعث شد من هم انگیزه ای برای نوشتن پیدا کنم ...
امروز می خوام در مورد دانشگاه سمنان بنویسم
شما در این دانشگاه یاد می گیرین که چطور برای خوابگاه بجنگید ،‌روشهای مختلف چاپلوسی و خودشیرینی رو یاد می گیرین، با تکنولوژی ها و علومی همچون تصفیه فاضلاب ، هوا و فضا و دریا نوردی آشنا می شوید.
یاد می گیرین چطور از زحماتی که کشیده اید هیچ نتیجه ای نگیرید و شاکر باشید.در عین حال روشها کسب موفقیت و ممتازی های متوالی بدون هیچ زحمتی و تنها با اتکا به شانس و ... را فرا خواهید گرفت
در این دانشگاه می توانید سریعترین قوای سه گانه (مقننه ،‌مجریه و قضائیه) را شاهد باشید که در عرض چند ساعت قوانینی بنا به سلیقه و میل خود تصویب، ‌ابلاغ، ‌اجرا و افراد خاطی را محاکمه و حکم را اجرا می نمایند.
....
این داستان ادامه دارد
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

عالی بود.به بعضی نکات مهمی اشاره کردی

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام میشه حالا که داریم به اعلام نتایج ارشد نزدیک میشیم یه کم در مورد دانشگاهتون و دانشگاههای دیکه ای که مکاترونیک دارند بنویسید خیلی ممنون

م چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
این جایی که گفتی همون علم وصنعته

مهرداد جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

درود
من تصمیم گرفته بودم مکاترونیک بخونم تو شاهرود اما حالا مردد شدم.میشه شماره ای از خودتون برام ایمیل کنید تا باهاتون مشورت کنم؟
انتخاب رشته نزدیکه و من فرصتم کمه اخه امسال کنکور دادم.
با تشکر

masoumeh شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

من تازه کنکور دادم یعنی نرم مکاترونیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تروخداکمک کنید

احتمالا الان که من به نظر شما پاسخ میدم دارین دکترا میخونین!
(دو سال بود به وبلاگ سر نزده بودم)
پس فقط براتون آرزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد